لبخند+شما ارزشمند است

لبخند+شما ارزشمند است

به نام یگانه معبود هستی

                پ نه پ - 8 (طنز)

                                          رفتم تو کوچه دارم ماشین می شورم همسایه مون اومده میگه ااا ماشین می شوری

                                      پ ن پ حوصله ام سر رفته دارم با ماشینم آب بازی میکنم!!                                                                         

********
رفتیم رستوران گارسون اومده میگه چیزی میل دارین؟؟؟
گفتم
پ نه پ غذامونو همین الان خوردیم گفتیم بیایم اینجا آروقشو بزنیم دور هم بخندیم!!

********

رفتم واسه ثبت نام رانندگی زنه میگه واسه آموزش اومدین !؟؟!! گفتم پ نه پ پول میدم که منو سوار ماشینتون کنین بشینم رو پای راننده قان قان کنم !!!!

********

با گل رفتم بیمارستان
نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین
گفتم پ نه پ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات… …

********

داشتم تلویزیون میدیدم
بعد یکی اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
پ نه پ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!! …

********

به راننده تاکسیه میگم مرسی نگه دارید می گه پیاده میشی؟؟پ نه پ می خوام ببینم لنت و ترمزت سالمه؟

********

رفتم داروخونه…میگم باند دارین؟ میگه واسه زخم؟…پ نه پ… بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده…دوستم همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه.!!

********

و

بقیش باشه ئاسه بعدا

نظر بدین تا مطلب بدم جسم و روحمون شاد شه

 

 

 


<
:: موضوعات مرتبط: سرگرمی و طنز , ,
:: برچسب‌ها: جک , جوک , لطیفه , خنده بازار , جک جدید , جوک جدید , نفس , NAFAS , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : NAFAS
تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: